sobota, 2 marca 2013

To nie fer...

Hejo ;(
Jestem dziś w złym humorze;(
------
Nie byłam w smyku,bo nie było poco jechać.
Moja babcia dzwoniła do smyka i nie było nowego szkicownika fantasy,wczoraj byłam w innym smyku i też nie było ;((
----
Będę musiała poczekać ;(
----
Wczoraj byłam w "świetlnym labiryncie"
Wstawię parę fotek:
                                                      Takie efekty z mojego aparatu

                                                                Fajowska jest ta kula

                                           Bila z numerem 7,można było wejść do jej "środka"

                                                                Mały domek z kart

                                                              Fajne są te drzewka ;)

                                                           Troszkę rozmazany trefl
---------------------------------------------------------------------------------------------
To chyba na tyle...
I jeszczę na poprawienie humoru:
                                                                    Kiwi!!!
To na tyle
Pa
TheJuleczkaxDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz