środa, 20 marca 2013

Nowości z niemieckiej strony

Elo!
Sory nie pisałam dużo bo nie miałam o czym...
Weszłam na stronę niemiecką i pokazuję jakieś "nowości"
                                             Szkicownik do sukien ślubnych
                                              Nie kupiłabym bo mam starszą wersję...
                                                 Szkicownik Doggie z psami
                                             Nie kupię bo nie lubię malować strojów dla psów
                                                              Make-up nowa wersja
                                                            Może kupię...
                                                              Nie wiem co to jest...chyba naklejki
                                                               Nie kupię bo nie lubię naklejek
                                                                   Nowa wersja pocket
                                                              Kupię jeżeli będzie w nim Hayden
                                                            Trzecie wersja "My home" czy jakoś tak
                                                             Nie kupię bo nie lubię malować wnętrz
--
Na kiddo nie ma żadnego z nich ._.
----
Teraz moje nowe projekty:
                                                            Na pojedynek z atnasią(wiem że przegram)

                                                                      Takie zwykłe...

                                                                     Borussia Dortmund <3
----
A i na fejsie jest głosowanie oto ich wpis:
Miju nie może się zdecydować, którą kreację włożyć na bal z okazji 1 Dnia Wiosny :) A Wy co myślicie: turkusową czy wiśniowo-kremową?
Ja osobiście myślę że lepiej jej w wiśniowo-kremowej ;)
A wy jak myślicie?
Piszcie w komentarzach
---
To na tyle dziś
Pa
TheJuleczkaxDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz