poniedziałek, 4 marca 2013

Szybki post...

Hej!
Jestem zmęczona całym dniem...
---
Miałam dziś apel(śpiewam w chórze),później w-f,a potem szłam pod pomnik i idealnie wróciłam na klasówkę z angielskiego._.
Potem wyszłam na godzinkę na dwór i odrabiałam dodatkowy angielki,a zaraz mam przepisywać sprawozdanie z wycieczki,jutro też mam wszystko zawalone-od 8:00 do 14:30 lekcje później o 18:00 do 19:30 dodatkowy angielki,muszę przygotować się do prezentacji z polskiego,namalować projekt na wyzwanie-NIE WIEM JAK SIĘ Z TYM WYROBIĘ!!!!!!
---
Chyba że dziś naszkicuje i w połowie "pokoloruje" projekt...
NIE DA SIĘ NA JUTRO TRZEBA SIĘ LEGENDY NAUCZYĆ
Niedługo się zastrzelę....
----
Jutro tata przywiezie mi nowy szkicownik fantasy!!!!
Oto jego zdjęcie:
Tylko że nic nie w nim nie naszkicuje w najbliższym czasie...
Jakby coś zamówiłam na kiddo
Muszę lecieć
Narka
TheJuleczkaxDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz