niedziela, 3 marca 2013

Poznaj mnie!

Hejo!
Koniec z tymi pytaniami bo nikt nie zadaje;(
Więc dziś sama się przedstawię.
-----
Mam na imię Julia i mam 11 lat,w czerwcu skończę 12 lat.Kocham sport a szczególnie nożną i bieganie.Nienawidzę gdy na w-f jestem przezroczysta ;(
Mam 11 szkicowników Top Model i czekam na następne.Zbierałam kiedyś LPS ale to już przeszłość.
Uwielbiam lato i temperaturę +30 stopni,kocham jeździć na rolkach.Mój ulubiony strój to:bluzka na ramiączka,czasami z krótką bluzką do kompletu,krótkie spodenki i adidasy,ewentualnie okulary.
Mam bardzo ciemne brązowe włosy,takie średniej długości,szafirowe lub bardzo jasne oczy.W lato jestem bardzo opalona,nie lubię zimy bo zaczynam "blaknąć".
Moją pasją jest fotografowanie i projektowanie.Jestem szalona i uwielbiam ludzi oblewać wodą!!!
Jeśli chcesz się więcej o mnie dowiedzieć to napisz.
Pozdrawiam
TheJuleczkaxDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz