piątek, 5 kwietnia 2013

Po nieobecności...

Hej!
Sorki za nieobecność,moje lenistwo i brak pomysłów...
--
Mam plany w najbliższym czasie założyć bloga o LPS,niedługo zrobię Szkołę Rysowania(napiszcie czego chcecie w sr)
Pisać opowiadanie?!Bo mam drobną wenę...
Jutro albo w niedzielę zmienię wygląd bloga...
Napiszę o nowościach ze sklepu kiddo...
O tym co nowego na niemieckiej stronce i o konkursach...
Zrobię KONKURS!Informacje podam jutro...
Kogo wybrać na PM?
Niedługo przeprowadzę wywiad...
Jeszcze jedno info...
29kwietnia-7maj  WYJEŻDŻAM DO NIEMIEC!!!
Kupię na pewno nowe szkicowniki i prześle zdjęcia
To chyba tyle na dziś
TheJuleczkaxDD

4 komentarze:

  1. Nie wiem co to PM ale wybierz mnie xD
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PM=Projektantka Miesiąca,wybrałabym Cię ale nie masz dużo projektów ;<

      Usuń
  2. Gdyby ten blog był przejrzysty to bym nawet czytała. Mam dwa szkicowniki. Może weźmiesz mnie na modke to Ci pomogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie fochnij się na mnie ale na razie chce bloga prowadzić sama...

      Usuń